1.1 Serwis internetowy dostępny pod adresem www.kurs-pierwszapomoc.pl (zwany dalej „Serwisem”) jest platformą e-learningową umożliwiającą odbywanie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej (zwane dalej „Produktem”) za pośrednictwem wyżej wymienionej witryny internetowej.
1.2 Właścicielem Serwisu www.kurs-pierwszapomoc.pl jest Aleksandra Karp (dalej jako: „Usługodawca”) prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA KARP KOI wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej 4 września 2023 roku, adres doręczeń: ul. Dynarska 2/10 01-493 Warszawa, NIP 9181937725, REGON 526147902, adres poczty elektronicznej: biuro@kurs-pierwszapomoc.pl.
1.3 Poniższy Regulamin określa ogólne zasady i warunki korzystania z Serwisu przez użytkownika (zwanego dalej „Użytkownikiem”).
1.4 Niniejszy dokument jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).
2.1 Serwis umożliwia odbywanie szkoleń z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej za pośrednictwem witryny internetowej www.kurs-pierwszapomoc.pl/zamowienie.
2.2 Użytkownik ma obowiązek korzystać z Serwisu zgodnie z niniejszym Regulaminem, obowiązującym prawem oraz zasadami dobrych obyczajów, z poszanowaniem dóbr osobistych, praw autorskich i własności intelektualnej Serwisu oraz osób trzecich.
2.3 Użytkownik jest zobowiązany:
2.4 W przypadku stwierdzenia naruszenia przez Użytkownika pkt. 2.3 lub dopuszczenia się działań opisanych w pkt. 2.3 Usługodawca ma prawo podjąć wszelkie niezbędne działania w celu naprawienia poniesionej szkody oraz usunięcia niewłaściwych treści.
2.5 Dostęp do części ogólnodostępnej Serwisu przysługuje wszystkim Użytkownikom Internetu bez konieczności spełniania jakichkolwiek wymogów formalnych, w szczególności bez wymogu dokonania przez Użytkownika rejestracji w ramach Serwisu.
2.6 Dostęp do zasobów wewnętrznych Serwisu, w tym do materiałów szkoleniowych dostępnych na platformie e-learningowej, jest zastrzeżony wyłącznie dla Użytkowników upoważnionych przez Usługodawcę.
2.7 Zasoby wewnętrzne Serwisu udostępniane są w ramach konta Użytkownika rejestrowanego automatycznie w trakcie składania zamówienia na szkolenie.
2.8 Aby skontaktować z Usługodawcą za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego w Serwisie, Użytkownik musi posiadać aktualny adres e-mail.
2.9 Aby dokonać zamówienia szkolenia i/lub usługi przez formularz zakupowy zamieszczony w Serwisie, Użytkownik musi posiadać aktualny adres e-mail.
2.10 Użytkownik, korzystając z Serwisu, powinien mieć dostęp do następującego sprzętu teleinformatycznego:
Ponadto na używanym przez Użytkownika urządzeniu powinna być włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików cookie oraz obsługi Javascript.
2.11 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy ani ograniczenia techniczne związane ze sprzętem komputerowym Użytkownika, które w jakikolwiek sposób uniemożliwiają lub utrudniają korzystanie z Serwisu.
3.1 Za pośrednictwem Serwisu Usługodawca oferuje następujące usługi (zwane dalej „Usługami”):
3.2 Informacje zawarte na Stronie Internetowej Serwisu nie stanowią oferty Usługodawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia Umowy.
3.3 Cennik zamieszczony na stronie głównej Serwisu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
4.1. Dodanie szkolenia do Koszyka: Użytkownik ma możliwość dodania wybranych szkoleń do koszyka poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku przy wybranym szkoleniu na stronie Produktu. Koszyk zakupowy jest dostępny na stronie www.kurs-pierwszapomoc.pl/koszyk i zawiera listę wszystkich szkoleń wybranych przez Użytkownika wraz z ich cenami.
4.2 Przejście do podsumowania zamówienia: po dodaniu szkoleń do koszyka Użytkownik przechodzi do strony zamówienia, klikając przycisk „Kup i zapłać”. Użytkownik zostanie poproszony o zalogowanie się lub, w przypadku nowego Użytkownika, o założenie konta jako osoba prywatna, firma lub instytucja publiczna. Nowy Użytkownik zostanie również poproszony o wypełnienie danych użytkownika. Przed finalizacją transakcji Użytkownik zostanie poproszony o wybór metody płatności.
4.3 Wybór metody płatności: Użytkownik ma do wyboru dwie metody płatności:
4.4 Potwierdzenie zakupu: po wyborze metody płatności i kliknięciu przycisku „Przejdź do płatności” Użytkownik zostaje odpowiednio przekierowany:
Po zakończeniu procesu płatności Użytkownik otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia, które zostanie przesłane na podany przez Użytkownika adres e-mail.
4.5 Realizacja zamówienia: zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Usługodawcy. W przypadku płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24 realizacja zamówienia następuje natychmiast po potwierdzeniu płatności przez serwis Przelewy24. W przypadku przelewu tradycyjnego czas realizacji może się wydłużyć do momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy.
4.6 Po potwierdzeniu zamówienia na szkolenie online i nawiązaniu kontaktu z Użytkownikiem Usługodawca zobowiązuje się udostępnić na Platformie e-learningowej wszystkie niezbędne materiały umożliwiające odbycie szkolenia w formie samokształcenia kierowanego. Materiały szkoleniowe pozostają dostępne na Platformie e-learningowej bez ograniczeń do czasu pozytywnego zaliczenia egzaminu.
4.7 Szkolenie kończy się egzaminem w formie testu jednokrotnego wyboru, który składa się z 10 pytań. Egzamin nie jest ograniczony czasowo, a w przypadku niezaliczenia go za pierwszym razem Użytkownik ma prawo przystąpić do niego ponownie. Wielokrotne podchodzenie do egzaminu nie wiąże się z naliczaniem dodatkowych opłat.
4.8 Przed przystąpieniem do egzaminu Użytkownik samodzielnie wypełnia dane niezbędne do wystawienia Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wystawiane jest wyłącznie po uzyskaniu przez Użytkownika pozytywnego wyniku egzaminu.
4.9 Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia udostępniane jest w wersji elektronicznej (plik w formacie PDF) w zakładce Panel klienta w Serwisie.
4.10 Wewnętrzne zasoby Serwisu, w tym wystawione faktury w wersji elektronicznej, uzyskane Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dodatkowe pozostają dostępne w Serwisie bezterminowo.
5.1. Wszelkie reklamacje związane z świadczeniem usług za pośrednictwem Serwisu oraz pytania dotyczące użytkowania Serwisu należy kierować na adres poczty elektronicznej: biuro@kurs-pierwszapomoc.pl.
5.2. Aby reklamacja została rozpatrzona, powinna zawierać następujące informacje:
Zgłoszenia reklamacyjne niezawierające powyższych danych nie będą rozpatrywane.
5.3. Jeżeli dane przesłane przez składającego reklamację okażą się w ocenie Usługodawcy niewystarczające, Usługodawca poprosi o uzupełnienie danych potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji. Okres rozpatrywania reklamacji wydłuża się o czas oczekiwania na przesłanie przez Użytkownika dodatkowych informacji.
5.4. Usługodawca ma 14 dni na rozpatrzenie przesłanej reklamacji. Brak ustosunkowania się do reklamacji w tym czasie oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za zasadną.
5.5. Na mocy art. 38 pkt. 13 ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje kupującemu będącemu konsumentem w przypadku, gdy podczas składania zamówienia w sklepie internetowym Usługodawcy wyraził on zgodę na rozpoczęcie wykonywania Umowy i dostarczania treści cyfrowych przed upływem 14-dniowego okresu uprawniającego kupującemu do odstąpienia od Umowy.
5.6 W związku z powyższym ze względu na specyfikę Produktu sprzedawanego przez Serwis (usługi, które nie podlegają zwrotowi) Użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży lub jej rozwiązania z chwilą uruchomienia materiałów szkoleniowych lub pobrania udostępnionych materiałów szkoleniowych, rozwiązania testu bądź pobrania certyfikatu, czyli zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
5.7 Oznacza to, że Użytkownik, na mocy art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, bez podania przyczyny, pod warunkiem, że nie doszło do uruchomienia materiałów szkoleniowych lub pobrania udostępnionych materiałów szkoleniowych, rozwiązania testu bądź pobrania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Termin odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od daty zawarcia Umowy.
5.8 W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego na piśmie w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy.
5.9 Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.8 niniejszego Regulaminu będzie podstawą do wystawienia korekty faktury zakupu szkolenia oraz zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Użytkownika. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty wystawienia korekty faktury zakupu szkolenia przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użyto w pierwotnej transakcji.
5.10 W przypadku nieuznania reklamacji przez Usługodawcę Użytkownik ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązania sporu zgodnie z Ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. poz. 1823), na które Usługodawca wyraża zgodę. Podmiotem właściwym do prowadzenia takich postępowań jest Inspekcja Handlowa w Warszawie.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Usługodawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii Europejskiej zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej Usługodawcy: dok@me.pl
5.11 Użytkownik może w dowolnym czasie zrezygnować z korzystania z Serwisu.
5.12 Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia, według własnego uznania, działalności Serwisu, jak również prawo do modyfikacji oferowanych usług lub zakończenia świadczenia Usług za jego pośrednictwem.
6.1. Usługodawca zastrzega, że Serwis oraz wszelkie zawarte w nim materiały i informacje, w szczególności teksty, rozwiązania nawigacyjne, układ i dobór prezentowanych treści, logotypy, elementy graficzne, aplikacje interaktywne oraz materiały audio i wideo, stanowią przedmiot praw wyłącznych Usługodawcy lub podmiotów współpracujących z Usługodawcą.
6.2. Oferowane przez Platformę BHPKOI Produkty są chronione prawem autorskim, co oznacza:
Naruszenie powyższych zasad podlega sankcjom prawnym.
6.3. Zasady przetwarzania danych osobowych określają przepisy prawa, w tym rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnego przepływu tych danych oraz uchylające dyrektywę 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, czyli tzw. RODO). Dane te są traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
6.4 Dane osobowe Użytkownika są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i nie są przekazywane, sprzedawane ani udostępniane przez Usługodawcę innym osobom fizycznym lub instytucjom do celów niezwiązanych z realizacją zamówienia.
6.5 Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem oraz w zakresie, w jakim Regulamin okazałby się sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, stosuje się przepisy prawa polskiego.
7.1 Usługodawca przyjmuje płatności elektroniczne i przelewy tradycyjne.
7.2 Płatności elektroniczne: podmiotem świadczącym obsługę płatności internetowych jest serwis Przelewy24. W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą przez Użytkownika, Usługodawca przeleje zwracane środki na rachunek bankowy powiązany z kartą płatniczą Użytkownika. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności.
7.3 Płatności przelewem tradycyjnym: w przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy. Przelewy są księgowane następnego dnia roboczego po ich zleceniu.
Dane do przelewu: BHPKOI Aleksandra Karp ul. Dynarska 2/10, 01-493 Warszawa mBank: 83 1140 2004 0000 3702 8447 7895
8.1 Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony www.kurs-pierwszapomoc.pl oznacza akceptację w całości powyższego Regulaminu.
8.2 Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian w powyższym Regulaminie. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna do wglądu Użytkownika w witrynie internetowej Serwisu.
8.3 W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.
8.4 Użytkownicy Serwisu mają możliwość uzyskania nieodpłatnego dostępu do niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie poprzez skorzystanie z odsyłacza umieszczonego w witrynie internetowej Serwisu.
Wersja 1.1 Data ostatniej modyfikacji: 19.08.2024 r.